Eind November - Reisverslag uit Sydney, Australië van Casper Schilder - WaarBenJij.nu Eind November - Reisverslag uit Sydney, Australië van Casper Schilder - WaarBenJij.nu

Eind November

Blijf op de hoogte en volg Casper

01 December 2012 | Australië, Sydney

Nouu, ben ik weer hoor, al wordt dit niet een lang verhaal ..

Van de laatste 17 dagen ongeveer 14-15 dagen gewerkt, dus over crisis hoef ik nog niet te praten en komt ook een hele drukke periode voor me aan, waaronder een weekje Canberra! Daar hebben we een hele grote klus en gaan bijna de hele groep uit Sydney daarheen, dus dat zal nog wat worden.. Meeste gaan Donderdag heen, maar kreeg vandaag te horen dat hij mij waarschijnlijk al met de eerste groep heen wil sturen op Maandag of Dinsdag, dus kan ik mooi ff wat uren maken daar!

Ook weeres wat anders om mee te maken dan hier in Sydney, oftewel 'China/Taiwan/Vietnam , weet ik het waar ze allemaal vandaan komen......... Kan je na een paar weken nog weleens gek van worden.


Maar voor de rest gaat het hier prima, weer wordt steeds warmer en warmer.. Zitten nu zo'n rond de 30 graden, al was het 2 dagen geleden 38!! Morgen ook nog ff een dagje vrij, dus ga waarschijnlijk ff naar 'The Blue Mountains' , ff een dagje rust en gewoon even weer een x genieten hier, krijg nou toch wel weer het verlang om door te gaan reizen zieje.. Maar ja, nog ff paar weken werken voordat ik dat kan gaan doen.. Heb er wel zin in namelijk!


Nouja dit was het weer voor vandaag !

....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken in Australië!

..

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2013

De laatste dan

03 Februari 2013

New Zealand 3

28 Januari 2013

New Zealand 2

24 Januari 2013

New Zealand 1

20 Januari 2013

Vervolg Adelaide to Alice Springs
Casper

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 10658

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 20 Mei 2013

Backpacken in Australië!

Landen bezocht: