Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Casper Schilder - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Casper Schilder - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Casper

07 November 2012 | Australië, Sydney

Nou, we konden het eigelijk al wel raden.. De baan werd niets en vanaf toen volop bezig met solliciteren, mails versturen en op vacatures reageren.. Werd eigelijk al wel snel contact opgenomen met me voor een baan als barkeeper, maar ja met 1,5 jaar ervaring in de horeca was dat dus blijkbaar nog niet genoeg en werd het dus weer verder zoeken...

Eigelijk werden we er wel gek van, ga je op reis en zit je 's avonds nog tot half 12 met draaierige ogen naar banen te zoeken! Dat is dus de tijd wanneer het even tegenzit met het backpacken, want voor de rest is het helemaal top! Helemaal op jezelf zijn aan de andere kant van de wereld, niemand die zegt wat je moet doen en gewoon kunnen genieten..

We zouden de volgende morgen toch nog even naar de Memberslounge gaan om te vragen voor Banen en wat de prijs nou eigelijk is als we eerst naar NZ ofzo willen gaan, totdat ik op een gegeven moment werd gebeld en me gevraagd werd of ik nog geinteresseerd was in een baan als kitchenhand, nou dat was dus helemaal top he! Kwam daar om 14:00 aan voor een interview, maar ja kreeg bij aankomst gelijk een rondleiding en kon me gegevens invullen gaan en het mooiste was ook nog dat ik al stond ingeroosterd voor 3 dagen de komende dagen :-) .. Heeft al dat solliciteren en slechte nachten toch nog iets opgeleverd!

Nog wel even 6 dagen wachten, maar dat was ik ondertussen wel gewend in Australie.. Dus de volgende dagen beetje rond gelopen door Sydney heen, nog even een tour door 'The Rocks' gedaan en elke dag even langs de Memberslounge om een praatje te maken, altijd wel gezellig met ze. Helaas verliep het met me reisgenoot 'Jannie' ff wat minder en die heeft besloten om nu eerst voor een week of 6 naar NZ te gaan en daarna waarschijnlijk terug te komen naar Sydney..

Dus voor mij staat er (hopelijk) de komende tijd veel werk in het verschiet en af en toe wat dagen om te genieten! Heerlijk dat werken, je gaat het gewoon missen.

Oja, aanstaande Zondag komt Ber + familie ook nog deze kant op en die sluit zich dan na een dag of 3-4 even bij mij aan om vervolgens te gaan werken/reizen, dus zal mij benieuwen of hij nog wat verhalen met zich meebrengt!

  • 07 November 2012 - 20:43

    Angelique:

    Leuk wat van je te horen Casper.Hoop dat het tij gaat keren voor je.You never knows.
    Hier nat , winderig, koud en depresief weer,Bluh.
    Vandaag 20 jaar getrouwd dus maar een taartje gehaald.Kreeg van de Bap een rollade.Hahaha.
    je moeder werkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dus die zie ik bijna niet.
    Voor de rest maken we ons klaar voor de sint.
    Nog een week en dan komt hij alweer in de haven aan.
    nou geniet maar hoor.je mist niks hier.
    Doei angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken in Australië!

..

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2013

De laatste dan

03 Februari 2013

New Zealand 3

28 Januari 2013

New Zealand 2

24 Januari 2013

New Zealand 1

20 Januari 2013

Vervolg Adelaide to Alice Springs
Casper

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 10656

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 20 Mei 2013

Backpacken in Australië!

Landen bezocht: