Kerstweek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Casper Schilder - WaarBenJij.nu Kerstweek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Casper Schilder - WaarBenJij.nu

Kerstweek

Blijf op de hoogte en volg Casper

28 December 2012 | Australië, Sydney

Nou eindelijk was het dan zover; Kerst.. Kijken wat dat zou opbrengen in Sydney....

Als het mooi weer was zou ik de 1e Kerstdag dus doorbrengen op Bondi, maar ja dan weet je het dus al, dat werd hem dus niet! Het heeft gewoon echt een hele dag geregend, dus de dag voornamelijk zitten computeren/op bed liggen/eten en maar hopen dat de dag zo snel mogelijk om was! Hier wordt voor de rest ook niets gedaan met Kerst, dus had zoiezo geen andere opties dan dit.. Wel even wat anders hoor, kerst in Volendam of in Sydney ......

2e Kerstdag "Boxing Day" was niet veel beter dan 1e zal ik je zeggen, wel wat beter weer maarja dat was het dan ook wel.. Had besloten om in het centrum te kijken want met Boxing Day heb je namelijk overal korting, dus misschien wist de Apple Store nog wat leuks :-) .. Al heb ik toen ook maar snel besloten om er weer vandoor te gaan, want ja als je tussen zo'n 1000e Aziaten gaat lopen, kan je beter niet gaan.. Dat is dus iets wat ik nooit zal missen als ik thuis ben he! Ongeloofelijk dat volk..

Maar kreeg deze dag ook nog smsje van me baas of ik kon werken de 2 dagen erna, dus dat was wel ff lekker aangezien Berry hier pas 3 dagen later zou aankomen en nog op het laatste moment wat kunnen bijverdienen is ook niet verkeerd :-) .. Dit heeft het thuisfront ook meegekregen, want was eigelijk al gestopt en dan krijg je toch nog ff een bericht op je facebook: "hey gier wat hoor ik nu ben je weer aan het werk geslagen" .... Het is ook nooit goed he haha, maar ja heb toen af en toe nog wel ff met me baas gepraat want was nu toch echt de laatste x.. Kreeg nog wel van hem te horen dat het een 'Big Lost for the company' was dat ik wegging daar, kan ik toch weer ff in me zak steken he haha! Wat je allemaal wel niet kan bereiken in die paar weken dat je er werkt ..

Mja, over zo'n 20 uur vertrekt Berry Schilder vanuit Byron Bay dan toch eindelijk richting Sydney zodat we hier nog even van de laatste dingen kunnen genieten en dan richting Melbourne vertrekken! Komt nu toch wel dichtbij , maar mag ook wel weereens na 2 maanden op dezelfde plek te hebben gezeten.. Klinkt raar maar voor backpacken is dat nog wel vrij lang!

Deze dagen ook nog wel vaak contact gehad met me vrienden, moet zeggen dat ik het toch wel ga missen hoor! Maar ja nog 'n maandje of 2 en dan ben ik er weer te vinden, hoor dat het nog wel allemaal hetzelfde is maar je mist die sfeer en het leven eromheen gewoon.. Al zal je na een tijdje toch wel weer bij jezelf denken: Ik had daar nu gewoon ergens languit op 't strand kunnen liggen! Maja zo blijft het he.... :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken in Australië!

..

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2013

De laatste dan

03 Februari 2013

New Zealand 3

28 Januari 2013

New Zealand 2

24 Januari 2013

New Zealand 1

20 Januari 2013

Vervolg Adelaide to Alice Springs
Casper

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 10662

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 20 Mei 2013

Backpacken in Australië!

Landen bezocht: